
Czas realizacji i wysyłki w sklepie PROUDEST ®
Każdy produkt w opisie na stronie sklepu, posiada informację o czasie wysyłki. Termin podany jest w dniach roboczych, czyli z wyłączeniem weekendów oraz świąt. Zazwyczaj jest to do 7 dni roboczych lub 48h. Jeżeli Kupujący wybierze produkty z obu kategorii, wówczas liczy się termin wysyłki paczki, zgodny z DŁUŻSZYM, podanym na stronie produktu. W przypadku wybrania opcji płatności online lub przelewem internetowym, czas wysyłki zakupionego produktu, liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie, na naszym rachunku bankowym. Dla dostaw „za pobraniem” czyli płatności przy odbiorze, czas wysyłki paczki liczony jest, już od momentu złożenia przez Kupującego zamówienia. Przesyłki dostarcza firma kurierska, a czas dostawy zazwyczaj zajmuje od momentu nadania przez nas paczki, od 1 do 2 dni roboczych.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez KUPUJĄCYCH pytania:
- Jaki jest termin wysyłki, ponieważ status mojego zamówienia jest od kilku dni niezmieniony?
Po złożeniu zamówienia oraz jego opłaceniu (wyjątek stanowi pobranie), przesyłka jest wysyłana zgodnie z terminem podanym na stronie sklepu. Zazwyczaj jest to 7 dni roboczych (bez weekendów oraz świąt). Termin zawsze widoczny jest przy wybranym produkcie i znajduje się obok jego ceny.
- Termin realizacji zamówienia jest dla mnie zbyt długi. W jaki sposób mogę poinformować o tym sprzedawcę?
W przypadku gdy zamawiający chce przełożyć lub anulować zamówienie ze względu na jego termin wysyłki, prosimy o kontakt mailowy.
- W jakim czasie od wysyłki otrzymam paczkę?
Przesyłki dostarczane są do Klientów zazwyczaj w przeciągu jednego a w wyjątkowych przypadkach, dwóch dni roboczych od dnia nadania przez nas paczki. O nadaniu przesyłki informujemy w osobnym mailu, gdzie również znajdą Państwo link do śledzenia paczki.
- Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą, jednak w większości przypadków robią to.
- Gdzie znajdę dowód zakupu?
Do wszystkich zamówień dołączany jest dowód zakupu w wersji elektronicznej. Wysyłamy go do wszystkich Klientów, w jednej z wiadomości mailowych.
- W jakie dni oraz, w jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu?
Infolinia sklepu czynna jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 9:00 do 17:00. Również na wiadomości mailowe odpowiadamy w dni robocze w w/w godzinach. Dane kontaktowe dostępne są także na naszej stronie www.proudest.pl w zakładce „kontakt”
- Dlaczego taki długi czas oczekiwania na wysyłkę?
Nasze produkty szyjemy od podstaw, w naszym własnym zakładzie produkcyjnym w Polsce. Większość oferowanej przez nas odzieży, produkowana jest pod konkretne zamówienie, złożone w sklepie online. W momencie złożenia i opłacenia zamówienia przez Kupującego, rozpoczynamy proces produkcyjny. Jest w to zaangażowanych kilka działów, oraz kilkadziesiąt osób w naszej firmie. Na cykl produkcyjny w zależności od zamówionego asortymentu składa się wiele procesów. Cięcie materiału z bel, pod wybrane szablony, zdobienie (sitodruk, sublimacja, haft, naszywki itd...), szycie poszczególnych elementów odzieży (wszywanie suwaków, kieszeni, kapturów itd...), zszywanie wszystkiego w całość, kontrola jakości, prasowanie oraz czyszczenie z ewentualnych, nieuniknionych pozostałości produkcyjnych (jak np. nitki, pyłki). Następnie produkt trafia do pakowalni, gdzie zgodnie z danymi podanymi przez Kupującego, jest adresowany oraz składany i pakowany do wysyłki. Zazwyczaj na realizację zlecenia produkcja oraz magazyn, potrzebują około 7 dni roboczych, aby wysłać do Państwa gotową i kompletną paczkę.